„Pedagogika Seksualnej Różnorodności” to podręcznik, z którego mogą korzystać edukatorzy seksualni w Niemczech. Jednym z zadań przewidzianym na zajęciach dla 15-latków jest… modernizacja istniejącego już domu publicznego i stworzenie „burdelu dla wszystkich”. Jak ma to wyglądać w praktyce?

Młodzież ma się zastanawiać w małych grupach nad takimi aspektami:

– jakie skłonności seksualne mają w tym miejscu być zaspokajane i w jaki sposób,

– w jaki sposób mają być urządzone poszczególne pomieszczenia,

– jakie wymagania muszą być spełnione dla określonych ludzi, aby zdecydowali się przyjść do burdelu,

– jak musiałby wyglądać burdel, aby wszyscy możliwi ludzie mogli i chcieli go odwiedzać,

– jakie cechy i umiejętności musi posiadać personel burdelu, aby wszyscy ludzie mogli zostać odpowiednio „obsłużeni i usatysfakcjonowani”,

– jaki sposób powinno się reklamować „burdel dla wszystkich”.

Później grupy mają przedstawiać efekty swojej pracy. Dyskusja po prezentacji ma dotyczyć tego, jakie skłonności seksualne i „style życia” zostały w projekcie uwzględnione, a które pominięte i dlaczego. Na koniec ma się odbyć ogólna dyskusja na ten temat, jednak rozmowa ma zakończyć się bez konkretnych konkluzji i służyć jedynie „uwrażliwieniu młodzieży”.

Co o podręczniku i tego typu zadaniach mówią autorzy podręcznika?

Ich zdaniem celem jest to, aby młodym ludziom pokazać „różne formy tożsamości i możliwości doznań seksualnych”.

Jak widać demoralizacja w szkołach wchodzi na kolejny poziom. Deprawatorzy już od dawna seksualizują dzieci na zachodzie, coraz częściej wchodzą także do polskich placówek oświatowych. W niektórych krajach nawet 4-latki mają obowiązek uczestniczenia w tych lekcjach. Nie pozwólmy, aby działo się to także w Polsce.


Źródła:

https://renaultolivier.files.wordpress.com/2016/06/sexualpc3a4dagogik_der_vielfalt.pdf

https://www.welt.de/regionales/nrw/article156317177/Kinder-sollen-Analsex-in-der-Schule-spielen.html